18 mei 2016

SUMMER IS COMING - FINALLY



Hallo allemaal! Best wel erg dat ik het de eerste keer al niet vol houdt om elke week wat te posten maar ik hoop dat jullie me dat kunnen vergeven. Ik zit namelijk midden in de examens, maar inmiddels ben ik al over de helft dus het komt vast goed.  Maar ik ga niet lopen klagen over alles wat ik nog moet doen, dat is voor jullie toch niet zo interessant ;). In plaats daarvan deel ik een paar zomerse foto's met jullie, want de zomer komt steeds dichterbij! Enjoy!




Deze eend stond echt voor mij te poseren toen ik langs hem skeelerde, ik kon de kans om hem even te fotograferen niet laten schieten.  Ik weet niet waarom deze foto mij een vrolijk gevoel geeft maar misschien is het wel door de eigenwijze blik van die eend ;).



     Ik was echt zo blij met deze foto. Het licht, de locatie, de trap, alles was gewoon perfect. 


Tja, bloemen horen natuurlijk ook bij zomer, vandaar nog even een close-up van dit mooie bloemetje!


                               Een roodborstje, in de zon, zomergevoel..

 Liefs Esther

7 opmerkingen:

  1. Jaaa, zomer, zin iiiin!! Wat een fijn sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah eendjes, zo leuk zijn ze, hihi. Fijn dat de zomer snel komttt! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw wat een fijne, warme foto's
    helaas is het weer op dit moment echt bagger,
    maar het komt vast snel weer goed haha :)

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen