30 mei 2016

SUMMER PLANS


Hallo allemaal,

Omdat ik donderdag eindelijk mijn examens afrondde heb ik nu drie maanden vakantie.
Wat zijn mijn plannen voor deze zomer? Hieronder laat ik ze aan jullie zien!



  • Jongerentour: dit houdt in dat je als je onder de 18 bent drie dagen onbeperkt kan reizen door heel Nederland voor 33 euro. Ik weet nog niet precies waar ik heen wil, in ieder geval Rotterdam, meer daarover kan je hieronder lezen! Weten jullie nog leuke plekjes in Nederland?
  • Dagje Rotterdam: ik wil deze zomer een dagje naar Rotterdam, het is nog niet helemaal uitgestippeld maar ik wil sowieso naar het fotomuseum! Dat lijkt me zo leuk! Zijn jullie er al eens geweest? Ook wil ik in Rotterdam een kijkje nemen in de markthal, en mijn fototoestel gaat natuurlijk mee!
  • Kamer makeover: ik wilde mijn kamer al heel lang veranderen maar nu is het eindelijk zover. Ik ga hem waarschijnlijk inrichten in een ouderwetse/vintage stijl met toch ook lichte tinten. De hoofdkleuren worden : groen, bruin, creme (paars misschien). Het is de bedoeling om natuurlijke kleuren te gebruiken dus kleuren die je ook veel ziet in de natuur! Als mijn kamer af is zal ik er zeker een postje over schrijven.
  • Geld verdienen: volgend jaar ga ik studeren en daar is natuurlijk geld voor nodig ;). Ik heb al een bijbaantje bij de bibliotheek maar waarschijnlijk ga ik ook nog post lopen of iets anders zoeken. 
  • Fotograferen: dit is een beetje overbodig om erbij te zetten, maar ik ga deze vakantie dus heel veel foto's maken! Weten jullie nog leuke plekjes waar je kan fotograferen?
  • Koken: dit klinkt ook lekker interessant maar ik wil dus vanaf nu minstens 1 keer in de week gaan koken. Stel dat ik op kamers ga dan moet je dat tenslotte ook kunnen ;)
  • Kleuranalyse + shoppen: ik wilde al veel langer een kleuranalyse doen omdat je dan veel gerichter kleding kan kopen. Bij een kleuranalyse kijkt een expert welke kleuren jou goed staan. Ze kijken naar de kleur van je huid, haar, ogen etc. En als ik weet welke kleuren mij goed staan moet ik natuurlijk wel gaan shoppen! Dat zal vast wel lukken ;)

Wat zijn jullie plannen voor deze zomer?



Liefs Esther

9 opmerkingen:

  1. Leuk lijstje!! Rotterdam staat ook nog op de mijne, net zoals Leiden :) Zo heerlijk als t weer vakantie is, eindelijk weer tijd voor alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suuperleuke plannen!! Ik wil ook echt nog een keertje op tienertour. xxx ps. Rotterdam is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke plannen! Ik wil denk ik ook meer gaan koken haha. En tienertour lijkt me ook wel gaaf! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaa, wat een tof lijstje zeg. Tienertour lijkt me heel leuk. Koken is altijd zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja tienertoeren is super leuk! Ik wil dit deze zomer ook heel graag gaan doen (heb het vorig jaar al een keertje gedaan). Volgens mij heet het nu ''jongerentoer'', als ik het goed heb hoor! Leuke blog heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ja klopt inderdaad, ga het gelijk veranderen! Dankjee

      Verwijderen