02 mei 2016

Hoi!


Hoi! 
Welkom op My Orange Adventure!
Ik ben dit blog begonnen omdat ik het erg leuk vind om te fotograferen en creatief bezig te zijn. En de resultaten daarvan wil ik graag met jullie delen.


Waarom My Orange Adventure?
Waarom koos ik voor deze naam voor mijn blog?
Deze naam koos ik naar aanleiding van een oranje winterjas die ik vorig jaar heb gekocht op de ijhallen in Amsterdam. De IJhallen is een tweedehands markt in Amsterdam, elke maand zijn er daar weer geweldige spullen te vinden. 
De oranje jas die ik daar kocht was volgens mij rond de 8 euro. Ik kwam erachter dat een vrolijke jas zoveel verschil kan maken op foto's! Het kan de foto van gemiddeld naar geweldig veranderen. Niet dat ik mijn foto's geweldig wil noemen maar de juiste kleding kan de foto in elk geval stukken beter maken! Omdat mijn leven in deze jas net een avontuur is heb ik mijn blog My Orange Adventure genoemd.


Wat voor artikelen kan je tegen komen op My Orange Adventure?
Ik wil gaan bloggen over dingen die mij interesseren. Ik houd erg van fotograferen, ook vind ik het erg leuk om creatief bezig te zijn, pinterest is mijn grote inspiratiebron. Reizen vind ik ook erg leuk, dus af en toe zullen hier ook artikeltjes verschijnen over mooie reisbestemmingen.



De persoon achter My Orange Adventure
In verband met privacy zullen er geen foto's van mijn 'eigen' gezicht op My Orange Adventure komen. Maar dat wil niet zeggen dat jullie de persoon achter My Orange Adventure niet kunnen leren kennen. Ik ben al bijna 17 jaar op deze wereldbol en heb dus zeker dingen die typisch 'esther' zijn. Hieronder zal ik proberen mezelf in 25 woorden te beschrijven. 
Verslaafd aan: Mijn oranje jas ;), Donuts, Bladerdeeg, Heel veel kleur, Gitaar, Stabilo's, Zon, Sterren, Vuurvliegjes, Fantasie, Fotografie.
Is: Perfectionistisch, Chaotisch, Raar, Avontuurlijk, Eigenwijs, Vrolijk, Oranje.

Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikeltjes zullen lezen!

Liefs Esther



6 opmerkingen:

  1. leuk geschreven! Ik ben benieuwd.
    de eerste foto is echt prachtig
    veel blog plezier alvast :)

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vet leuke naam voor je blog! Zeker als weet waarom je die gekozen hebt. Ben benieuwd naar al je toekomstige post. Heb je toevallig Bloglovin'? Zodat ik je kan volgen? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah dankjee! Wat een lieve reactie! Nu wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vuurvliegjes! Super leuk dat je die er bij hebt gezet. En wat een leuke jas! xxx (heel erg bedankt voor je comment!)

    BeantwoordenVerwijderen