12 juli 2016

GEWOON WAT FOTO'S









                                                                                                                                                 
Ik heb al een tijdje niks meer gepost, maar dat gaat weer komen! Ik ben al bezig met verschillende postjes maar omdat ik jullie niet te lang wil laten wachten deel ik vandaag met jullie wat random foto's! En ik ga bijna naar Rome! Ik heb er erg veel zin in en natuurlijk gaat mijn camera mee.  Als ik terug ben uit Rome, zal ik weer meer gaan posten, ik beloof het!
Kijk je mee naar foto's die ik de laatste tijd heb gemaakt?




Deze fuut was heel mooi maar ook heel vervelend! Elke keer als ik een foto wou maken dook hij onder. Maar ik heb hem toch op de foto gekregen! 



Lekker zomers plaatje toch?
Ik hoop dat jullie van deze foto's genoten hebben!


10 opmerkingen:

  1. Echt hele leuke foto's! En wat gaaf dat je naar Rome gaat!! Kan niet wachten om de foto's te zien :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's! ik ben verliefd op de eerste, het heeft een soort mysterieuze sfeer.
    Heel veel plezier in rome, ik ben benieuwd naar de foto's die je daar zal gaan maken :)

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto's! Veel plezier in Rome, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Veel plezier in Rome!!

    BeantwoordenVerwijderen