19 juli 2016

DE WERELD DOOR EEN VLIEGTUIGRAAM












                                                                                                                                               
Ik ben weer terug uit Rome!  Ik ben er 4 dagen geweest en het was echt geweldig! In elke straat is wel wat moois te zien, en zoveel bloemen en planten, I love it! <3
Op de foto's zullen jullie nog even moeten wachten, maar hier zijn de foto's van de vliegreis! We vlogen over de bergen, zagen de zee en vlogen dwars door de wolken. 
Kijk je mee?






Duitsland vanuit de lucht! Vind het altijd zo mooi dat als je een landschap van boven ziet het zo mooi in vlakken verdeeld is! We vlogen woensdagochtend vroeg (07:00) naar München, vanaf daar vlogen we weer door naar Rome! 





Wolken :)





























        Een meer in Italië!










                 
                       Kreeg zo'n zin om in deze wolken te duiken, ze zien er zo zacht uit!                              

Heb jij al wel eens gevlogen en wat vind je van deze foto's?

11 opmerkingen:

  1. De laatste keer dat ik in een vliegtuig zat was ik 10, nu gaan wr met de auto naar Duitsland! De foto's zijn echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het heerlijk hoe de wielen van het vliegtuig los raken van de grond. Random, haha. En foto's maken vanuit het vliegtuig is ook al zo leuk! Toffe foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vliegen echt zoo fijn. Zoveel mensen die er niet tegen kunnen, maar ik geniet van alles. En dan vooral van het uitzicht ja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad heel mooi, en alles ziet er dan zo anders uit!

      Verwijderen
  4. Wat leuk deze post! Ik heb vorige week voor het eerst gevlogen - ik moet er nog een beetje aan wennen, denk ik. Maar het uitzicht was inderdaad ongekend, dat moet ik absoluut toegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! De eerste keer is altijd wel een beetje spannend! :)

      Verwijderen
  5. Wat mooi! Ik krijg gelijk weer helemaal zin om in het vliegtuig te stappen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, ik ben gek op dit soort foto's!
    Prachtig zijn ze. <3
    Liefs,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen