18 juni 2016

TRAVEL # 2

Vandaag weer een artikeltje over een mooie stad, Keulen! 
Ik bezocht in oktober 2015 deze stad met school. We bezochten de Dom van Keulen en ging naar het museum Ludwig. Het museum Ludwig stelt kunst ten toon. Als je van kunst houdt is dit zeker een aanrader! Ook gingen we nog even winkelen. :) 
Kijk je mee?



Ik vind dit raam zo geniaal! Je liep daar echt in een hele oude kerk en dan kom je opeens zo'n modern raam tegen! Dat was wel even een fotootje waard! 



Het licht viel heel mooi door de ramen! Zo kreeg je gekleurde vlakken op de pilaren!
 Zo mooi!


 Bij een kerk horen kaarsjes dus geniet maar even van deze kaarsjes!



Ik vond dit schilderij zo mooi! De schilder heeft vooral pastelkleuren gebruikt. De foto is niet van heel goede kwaliteit maar dit schilderij hing heel hoog boven een deur. :)

 
Ze hadden ook een fotocollectie, omdat de foto's achter glas zaten was het een beetje lastig fotograferen maar het is goed gekomen!

Dit was een trap in het museum, het trappenhuis was zo mooi!

Ook kocht ik in Keulen een jurkje met donuts erop ;).

Ben jij wel eens in Keulen geweest?


9 opmerkingen:

  1. Leuke foto's! Ik ben ook bij dat museum geweest, erg leuk daar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keulen is n leuke stad, ook ooit met school geweest alweer n aantal jaartjes geleden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh leuke foto's! Dat raam is inderdaad echt tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja keulen is echt leuk!
    Ik was er ooit met kerst, dan is het al helemaal een sprookje

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh prachtige foto's! Ik ben er nog nooit geweest, maar wauw dat moet ik echt ooit doen!

    BeantwoordenVerwijderen